איומים נוספים על יו"ר עוצמה יהודית; "לא ירתיעו אותי"

    איתי גדסי No Comments on איומים נוספים על יו"ר עוצמה יהודית; "לא ירתיעו אותי"

    בארגון הטרור "גוב האריות" קראו לאנשיהם "לכוון את הנשק כלפי בן גביר", שהגיב: "איומים על חיי לא הרתיעו אותי מעולם ולא ירתיעו אותי לעשות את מה שאני מאמין בו"

    עו"ד איתמר בן גביר צילום: פלאש 90
    21:20
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on מפגיני שמאל באו לעורר פרובוקציות וגורשו בריקודים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ארגון הטרור "גוב האריות" פרסם אמש איומים נוספים על חייו של יו"ר עוצמה יהודית והמיועד לשר לבטחון לאומי ח"כ איתמר בן גביר.

    בארגון פרסמו אמש הודעה לפיה: "בן גביר וחבורת הפושעים שלו החליטו להסתער על המסגד שלנו ממחר למשך 8 ימים, אז נהפוך אותם לימים של התנגדות ואש נגד הכיבוש ומתנחליו. אנחנו קוראים לאנשינו להגיע מחר למסגד אל-אקצא", וקראו לכל מי שיכול להגיע למסגד אל אקצא. בין היתר היללו את נושאי הנשק המכוונים אותם כלפי בן גביר, בהר הבית: "אשרי אנשי הכבוד, נושאי רובים מכובדים המכוונים אל שדי האויב".

    יצוין כי בשבת התגברו מאוד האיומים מצד הפלסטינים לפגוע בח"כ איתמר בן גביר, בעיקר באזור מגוריו – קריית ארבע. כתוצאה מכך, תוגברה האבטחה סביב מגוריו וניידות משטרה נראו כשהן מסיירות סביב ביתו.

    כזכור, בעבר נתפסה על ידי השב"כ חוליית חמאס שתכננה לרצוח את בן גביר וביצעה מעקבים אחר סדר יומו, המסלול שאותו עושה וסביב ביתו. בעקבות האיומים הגבוהים מאובטח בן גביר על ידי משמר הכנסת במספר מאבטחים צמודים סביב ביתו במשך כל שעות היממה.

    יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר מסר: "איומים על חיי לא הרתיעו אותי מעולם ולא ירתיעו אותי לעשות את מה שאני מאמין בו לטובת עם ישראל ומדינת ישראל. את המאיימים יש לתפוס ולכלוא לשנים ארוכות. הגיע הזמן לריבונות, משילות וביטחון מלא לכל אזרחי ישראל".



    0 תגובות